ponedjeljak, 15. listopada 2007.

UN dijeta - moja iskustva u 45 dana i sa 19 kg manje


Ovdje ću ukratko opisati 90-dnevnu dijetu, poznatiju kao UN-dijeta i dodati komentare u zagradi  sa mojim iskustvima. Ja sam doduše tu dijetu držao točno 45 dana i izgubio 19 kg.  Prekinuo sam jer mi je to bilo i više nego dovoljno.

Obavezno planirati hranu za dan unaprijed, da se ne poremeti dijeta! 
(Držati se striktno redoslijeda).

Ova dijeta pored skidanja viška kilograma čini promjene u metabolizmu i to je garancija da se izgubljeni kilogrami neće vratiti.
(Prošla su četiri mjeseca od kad sam prekinuo dijetu i dobio sam 2 kilograma - to je vjerovatnije od pive).

Dijeta traje 90 dana i za to vrijeme izgubi se oko 18- 25 kg. Ako je potrebno skinuti manje kilograma dijeta se može prekinuti, ali neće doći do promjene u metabolizmu.
(Dijetu sam morao prekinuti da ne postanem kost i koža).

DORUČAK je uvijek isti svih 90 dana – VOĆE.
Jede se uvijek u paru: 2 jabuke ili 2 kruške, 2 naranče, ili šaka sitnog voća.
Ne miješati kruške i jabuke i sl. voće. 
(Ja sam miješao, inače ne bih bio izdržao).

Dijeta uvijek počinje proteinskim danom!
Redoslijed se ne smije mijenjati.

PRVI DAN - PROTEINSKI DAN

RUČAK- kuhano ili pečeno meso u količini od 3 šnicle 
(Jeo sam raznovrsno meso, čak i ombolo i kobasice - prvo prokuhane onda pečene).
1 komad kruha
salate u neograničenim količinama,
na kraju popiti 2 dcl.(goveđe) juhe bez rezanaca. 
(Niti jedan proteinski dan nisam to prakticirao jer mrzim juhu).
Umjesto mesa ,mogu se pojesti 2 pečena ili kuhana jaja, odnosno dio mesa možemo zamijeniti sirom. 
(Ja sam čak na meso stavljao sir tako da se rastopi).
Za salatu možemo uzeti bilo koje povrće: luk, rajčica, zelena paprika, svježi ili kupus, sve vrste zelenih salata, matovilac, radić i dr.

VEČERA- isto kao i ručak ali bez juhe i bez kruha. 
(Uvijek sam pojeo komad crnog kruha).
Treba voditi računa da ako smo ručali meso, ili smo kombinirali sir i jaja, treba jesti identično (ali samo pola porcije). 
(Kako kad, bile su i pune porcije za večeru).
Mlijeko, sir i mliječni proizvodi smiju se jesti samo ovaj dan!!!

DRUGI DAN- ŠKROBNI DAN

RUČAK- Jedan duboki tanjur pun do crte graha ili graška, riže,leće, krumpira, začinjenog uobičajenim začinima koje koristimo (sol, vegeta, papar, kečap, kuhana rajčica, origano...)
Jedna kriška kruha i neograničeno salate. 
(Jeo sam puno kuhanog krumpira sa maslinovim uljem i soli. Krumpir je odličan jer vas zasiti i drži do večere)

VEČERA- Isto kao ručak ali samo u pola manje i to bez kruha

TREĆI DAN-UGLJIKOHIDRATNI DAN

RUČAK- Kuhano tijesto uz dodatak začina, ili pizza s kečapom ili bilo koje slano pecivo (količinski poput pizze). Pizza s umakom od različitog povrća i začina. Može se jesti i palačinke ali bez jaja i mlijeka.Toga dana jelovnik može sadržavati i heljdu, ječam, proso ili neku drugu vrstu žitarice.

VEČERA- Dva manja komada torte ili 3-4 kolača, ili tri kugle sladoleda .
Obavezno jedno rebro čokolade za kuhanje. 
(Najbolje ako možete nabaviti 90 - 100% kakao jer ima i drugih vrijednosti kao npr. podiže raspoloženje).

ČETVRTI DAN- VOĆNI DAN

RUČAK- Raznoliko voće ili ako ne volite voće onda povrće ali bez začina. Dopušteno je suho voće, sjemenke i jezgričavo voće. Možete piti voćne ili povrtne prirodne sokove bez šećera, ali oprez - oni se računaju isto kao jedan obrok! Voće je najzdravije svježe i s korom. Možete jesti i kompote, naribano voće, voćne juhe i pečeno voće. Po želji ga zasladite umjetnim sladilom.

VEČERA- Isto kao ručak- voće ili povrće

(Voćni dan sam držao 3 tjedna i nakon toga sam za ručak jeo ogromne količine povrća a za večeru prema raspoloženju voće ili povrće. Kupio sam Supradin i popio si jedan svaki voćni dan.)

NAPOMENE:
Tri puta za trajanja dijete (jednom mjesečno ) treba jedan dan piti samo VODU. Taj se dan naziva VODENI DAN koji uvijek ide iza voćnog dana, a poslije njega započinje proteinski dan. 
(To nisam mislio držati ni kad sam išao na dijetu i niti u toku dijete mi nije palo na pamet.)
KAVA I ČAJ mogu se piti u neograničenim količinama, ali bez šećera. 
(Naučite se piti kavu bez šećera jer Natreen i slično je živi otrov).
Tijekom voćnog dana možete jesti i više puta a stanka između obroka neka ne bude manja od 2 sata.
Pokušajte tijekom dijete piti što više vode jer voda ubrzava proces mršavljenja a i čisti tjelo! (oko 2 litre vode na dan).
 (Toga sam se striktno držao i držim se još danas).
Poslije završetka dijete treba jesti normalno, s tim da voćni doručak ostaje još 90 dana.
(Za doručak jedem normalno...žitarice, sendvič (crni kruh), šunka, sir).

Ako se nakon tog razdoblja izgubi još 3 kg znači da je došlo do promjene u metabolizmu. Ako se ne izgube, dijetu treba ponoviti !!! (Nisam provjeravao).
Dijetu ne smijemo produžiti ako želimo skinuti preostali višak kilograma a da nije prošla faza u kojoj se normalno jede uz voćni doručak.
Znači dijeta, pa tri mjeseca voće za doručak uz normalnu prehranu, pa tek onda ponavljamo dijetu ako je potrebno skinuti preostalo višak kilograma.
Ova dijeta djeluje komplicirano, ali nije. (Stvarno nije).
Količina hrane je veća od one koju svakodnevno unosimo, a bez obzira na to, kilogrami se gube. (I vjerujte mi, iznenađujućom brzinom. Doduše kod ženskih osoba ide sporije, ono što sam ja uspio vidjeti. Od 5 - 8 kg na mjesec, ali rezultati ne izostaju).
Ne treba gubiti nadu, jer događa se da i po 10 dana nema razlike u težini, ali se onda naglo izgubi po 3-4 kg. (Istina).
Ako se ponekad popije sok- neka bude bez šećera ili eventualni gaziran.
Ništa se ne smije preskakati, svaka namirnica ima svoju namjenu i organizam ne smije ostati bez nje. Nije uobičajeno jesti voće za doručak, ali je zdravo jer organizam iz njega crpi integralni šećer koji hrani živčani sustav.
Čokolada za kuhanje sprečava alergije koje se znaju pojaviti kod držanja dijete.
Alkohol je strogo zabranjen.!!! Razlog: Alkohol spriječava proces mršavljenja!
 (Priznajem, tu i tamo pala je koja čašica vina, ništa se nije desilo, jedino nisam mršavio već mirovao).
Potrebno je na polovici dijete kontrolirati tlak i krvnu sliku.

Moje mišljenje je da je ova dijeta tako uspješna jer nije niskokalorična i kad prekinete sa ovom dijetom kilogrami se ne vraćaju jer ne navaljujete na pizzu, kolače, tjesteninu...jer ste sve to imali u dijeti. Vidio sam da su i Amerikanci počeli primjenjivati nešto slično. Isto tako je bitno ne miješati namirnice. Kad god mogu ne miješam ali ako padne koja fešta ne suzdržavam se pomiješati sve skupa.

Evo podijelio sam moje iskustvo s vama. Ako vas nešto dodatno zanima obratite mi se na idesk1@gmail.com. Rado ću vam odgovoriti.

Usput, ne zaboravite poklikati malo ovih linkova na ovoj stranici, naići ćete na zanimljive stvari.

94 komentara:

Anonimno kaže...

evo pročitala od a do ž , od jucer sam na njoj, nadam se uspjehu, s tim da idem i u teretanu na aerobne vježbe :))
Drzi mi fige. Lijep poz

ivanalea kaže...

na un dijeti sam vec 40 dana a za 25 dana sam skinula 6 kg ,ali od tada nisam niti gram smrsavila.mozeta li mi rec zasto?

Unknown kaže...

Hvala vam za ovaj site jer najjednostavnije i najbolje objasnjava dijetu.Pozdrav i javljam rezultate.

Unknown kaže...
Autor je uklonio komentar.
Unknown kaže...

ja sam na dijeti evo danas 7.dan i baš sam se danas vagala fali 2 kg i2cm u struku...tako pokazuju vaga i metar iako ja to ne primjetim...kako to?

Unknown kaže...

I ja od sutra na UN dijetu, po prvi i nadam se zadnji put.
Hvala na objašnjenjima, laknulo mi je što nema gladovanja.
Može li samo jedna nadopuna?
Kada se prvi puta osjeća kriza i razočaranje? Što učiniti?
Kada se vide prvi rezultati?
Hvala svima

Unknown kaže...

ja sam 2 tjedna na ovoj dijeti,skinula sam već 3-4kg i osjećaj je super,nema više tekućine oko struka.pms ni se smanjio na minimum,nema nadutosti ni lošeg raspoliženja.istina je što si napisal za alkohol,"stoji se na mjestu..držim se 70% ove dijete i kile padaju.sretno svima!!

Učitelji 2008./09. kaže...
Autor je uklonio komentar.
veca kaže...

lijep pozdrav ja sam bila na un dijeti mjesec dana i skinula sam 15 kila koje mi jžse ni za godinu dana nisu vratile mene samo zanima zasto sam u struku skoro ista skinila sam samo za mjesec dana 5 cm jel ima nesto sto da radim da bas utjece salo oko stomaka

ivuska kaže...

Ovako na toj sam dijeti tjedan dana i osjećam se super,nisam više naduta ali vaga ne pokazuje ništa možda kilu pa nekako imam osjećaj da ništa od toga...Ustrajat ću (nadam se da će kile krenut dole)......

ivuska kaže...

Ovako na toj sam dijeti tjedan dana i osjećam se super,nisam više naduta ali vaga ne pokazuje ništa možda kilu pa nekako imam osjećaj da ništa od toga...Ustrajat ću (nadam se da će kile krenut dole)......

ivuska kaže...

Ovako na toj sam dijeti tjedan dana i osjećam se super,nisam više naduta ali vaga ne pokazuje ništa možda kilu pa nekako imam osjećaj da ništa od toga...Ustrajat ću (nadam se da će kile krenut dole)......

DALILAss kaže...

Pitanje za sve. Molim Vas mozete li mi reci sta se desava sa kožom buduci da se kg gube tako brzo. Da li se i ona reducira i prilagođava tijelu.
Ja sam inace visoka 173 a teška 95 kg. tip sam kojem su kg raspoređeni ravnomjerno po cijelom tijelu i nemam neku zonu koja je vise ili manje opterecena, tako da se to bas toliko i ne vidi,nisam sad burence.
Eh sad, kad počnem sa ovod dijetom aBd, zanima me da li ce mi se koža "objesiti" za tako kratko vrijeme jer obicno se gube kilogrami npr 20 u 6 mjesec.
meni dapače odgovara da sto prije skinem višak, uz UN dijetu i tjelovježbu ( nadam se da ce ona pomoci da mi se koža zategne).
Molim za vaša iskustva.

samo hrabro... kaže...

Na dijeti već 28 dana i izgubio sam 10 kg. Osjećam se vrlo dobro i pun sam energije. Brzi gubitak kg me potakao i na češće bavljenje sportom i izlaske iz kuće. Mesa sigurno jedem više od preporučene 3 šnicle za ručak i upola manje za večeru. Pijem kavu i zeleni čaj bez šećera. Salate su mi vrlo obilne i raznovrsne te ih obilno začinjam sa maslinovim uljem i octom. Pijem puuunooo vode i ne jedem iza 19 sati. Kad jedem kruh bude to i više od jedne kriške. Na pizzu stavljam i kukuruz i maslinovo ulje odnosno sve šta imam u frižideru. Na škrobni dan žena mi skuha pun tanjur graha, leće, krumpira i dr.mahunarki i ako to ne sadrži proteine onda ne znam šta ih sadrži. Izbjegavajte citrusno voće rano izjutra na prazan želudac jer će vam potaknuti kiselinu. Kruške i jabuke, a ponekad i banane su za mene bile bolji izbor. Na početku voćnog dana prvo uzmem 100-200 grama oraha ili badema i to nosim posvuda sa sobom i kad god me uhvati glad pojedem po koji.
Ne komplicirajte sa voćnim danom. Ili će te ga izdržati ili ne. Za ručak bih pojeo ili voćnu salatu ili jedan ananas, a za večeru nešto slično. Banane bih pojeo ponekad, ne uvijek. Vodeni dan nisam i ne mislim prakticirati jer ne vjerujem u promjenu metabolizma već samo želim izgubiti kilograme. Pustite druge što vam govore kako ova dijeta valja ili ne valja. Odlučite se i krenite. Ako krenete, budite svjesni da je to dijeta i da niti jedna dijeta nije zdrava, ali to je cijena koju plaćate za brzi gubitak kilograma. Da sam ja vjerovao da kalorijski deficit mogu izdržati nekoliko mjeseci ne bih išao na dijetu, ali ne mogu tj. ako me brzo gubljenje kg ne motivira ništa od toga.
Dijetu neću držati punih 90 dana već nakon toga idem na prilagođenu prehranu. Prva 4 dana u mjesecu će odsada biti po režimu ove dijete, a ostatak mjeseca bez pretjerivanja i kasnih večera.
Želim vam svima sreću, zdravlje i da mislite svojom glavom!

Unknown kaže...

Planiram krenuti s ovom dijetom jer mi se čini nekako najlakšom, nema gladovanja i vidim da drugi imaju super uspjeh s njom :) Javim rezultate

hrana

Unknown kaže...

Dosta ljudi mi je pričalo o UN dijeti, a vidim ovdje po komentarima da su svi zadovoljni s njome. jabuka vs banana

Unknown kaže...

Ova dijeta je za mene vrh,vrhova. Jeftina,ucinkovita!Sa UN sam krenula 15.06.2013. i do sada skinia 58 kg. Jos uvijek sam na UN jer nisam stigla do cilja. Kad kaze se 90 dana cini se mnogo, ali prodje brzo, i sa divnim rezultatima. S tim da jos napomenem imala sam neke zdravstvene probleme od kako sam na UN sve se rijesilo i stabilizirao! Preporucujem svakom!

I tako dalje.... kaže...

Poz,pre 5 god sam drzala dijetu i skinula 25kg,sad sam dostigla najvecu u zivotu 108kg,visoka 171cm.Krenula sam ponovo na un...pa cemo videti. Cilj 80kg.

Unknown kaže...

Poz
Imam 26 god, 168 visina i 79 kg -zelim skinut 10 kg!!!!
Drzala sam ovu dijetu prije 5 god i uspjesno sam smrsavila 15 kg...imala sam tada 95 kg - u z a s! I sad vec godinama variram oko 75-80. I dalje je to puno i zelim jos tih desetak kila skinut da bi bila zadovoljna. Odlucila sam opet krenut...danas prvi dan, nadam se da ce uspjeti kao prvi put i da cu izdrzati do kraja..
Prvi puta kad sam drzala dijetu nisam imala npr vodene dane i nekad bi pojela nesto sto nije dopusteno ali svejedno kile su isle. Bitno je imati neki program po necem se voditi jer ovako moja prehrana je kaos, sve jedem nezdravo slatkisi grickalice pekara -to ubija. Zelim to sve izbaciti i pocet se normalno hraniti.
Dijeta nije teska, uncikovita je, preporucujem svima..ako nista drugo zbog nje imam 15 kila manje!
Pozdrav svima i drzite mi fige!

Mira_1 kaže...

Probacu

Mira_1 kaže...

Probacu

Unknown kaže...

Ne razumijem kako ovo. Doručkujem u 9.Na škrobni dan je razmak 3 sata. A to je meni u 12. Tad imam ručak. Znači trebala bih jesti opet u 15h i večerat u 18h. Spominje se ručak i večera s razmakom od svaka 3sata?tko je tu lud?

Unknown kaže...

U

Unknown kaže...

Pozz,s ovom dijetom sam skinula pred 12 godina 15 kg,sad polije poslije poroda skidam barem 10,dijeta je super i super sam se osjećala,uključiti treba malo i fizičku aktivnost radi mišića i svi će se bolje osjećati...danas mi je meso na meniju i uopće se neću Bagat 15-20 dana😂danas mi je peti dan😉sretno svims

Unknown kaže...

Hey ja to tako ne prakticira,dobro ja sam trenutno kod kuće pa mi je možda lakše,doručkujem u 8-9 i kava,i ručak oko 12 i večera oko 5- pola 6,,i ako si gladnaq slobodno uzmi voćku između ručka i večere😂

Unknown kaže...

Zanima me dali mogu rastopiti čokoladu za kuhanje onaj dan kad ju jedem jer prošli put to jednostavno nisam mogla pojesti sve pojela sam pola reda i gotovo?!?

enny kaže...

Naravno da možete,ona će se rastopiti svakako u organizmu😉

Unknown kaže...

Pozdrav svima i ja sam n'a un dijeti jer moja prijateljica je izgubila 10 kg.za mjesec dana i bas izleda super..nekad je brljala pila kafu sa mlijekom Ali rezultati nisu izostali

Unknown kaže...

Danas mi je prvi dan . Zasad je OK. Cilj je skinuti 15-17 kg . Nadam se uspehu .Sretno svima

Unknown kaže...

Pozz ja sam UN dijetu držala prije 3 godine...i smrsala sam nekih 16kg...Nisam se pridržavala 100% nekad sam znala uz protein ili Skrob napraviti sebi umak od bijelog luka i jogurta...I kile su opet išle...ali sam Pravila raspored sebi...doručak u 10h ručak u 14 I večera u 19h...dosta sam trčala to mi je pomoglo u skidanju stomaka...za UH dan sam za ručak znala pojesti 2 sirnice...pizu sa sunkom i sirom svega sam stavljala...I opet kile su odlazile...evo sad sam na dijeti 4 dan i smrsala sam 2.5 kg cilj je nekih 12 kg...

Sladjana123 kaže...

Pozzz.Evo ja sam na dijeti 6 dan,vec sam izgubila 3 kg,i osjecam se super,ne mislim je drzati 3 mjeseca,al mjesec daaa.Treba da izgubim 10 kg .Vec sam je drzala pre 3 god.i izgubila sam 22kg a drzala sam ju samo 2 mjeseca ,definitivno znam da ova dijeta dijeluje,nekad malo i pogrijsim,al sve je to ok.Samo nastavim dalje.Kad gubim motivaciju,citam komentare,sto mi dosta pomaze i samo se prisjetim kako cu izgledati za mjesec dana 😜

Unknown kaže...

A dva kilograma je jos premalo da bi primjetila budes tek od 5 i nadalje

Unknown kaže...

Vjezbaj heheh

Unknown kaže...

Pozdrav

Unknown kaže...

Pozdrav svima,Evo ja zapocela sa UN dijetom,danas Tek 4 dan,cilj skinuti 10 kg Max.
Javim rezultate🤔❤

Biljana kaže...

Ovaj covjek je sve fino objasnio i sve je tacno,ja sam skinula kile poslije trudnoce i vodim racuna sta jedem,

Unknown kaže...

To je JEDINA DIJETA koju sam IKADA uspjela provesti.
Potpisujem izjavu jednog blogera koji je napisao: Niti jedna dijeta nije zdrava. Čim dođete do željenoga prekinite i vratite se uravnoteženoj prehrani.

Unknown kaže...

Nekada davno.sam.bila.na.un dijeti i pomaze stvarno.od sutra ponovo krecem inace imam trebutno 85 cilj 60.drzite mi fige.javim rezultaz

ruznidjuro kaže...

pozdrav svima
bio sam na un dijeti oko 90 dana i strogo sam se toga pridrzavao,cak sam se i alkohola odreko,sto mi je bilo tesko,al bas jako. Imao sam podrsku sestre koja je isto bila na dijeti i zivimo zajedno pa je to vjerovatno lakse. Ja sam skinuo 25 kila,sestra 15 s tim da smo prije zadnjeg vodenog dana prekrsili na tri dana ali smo ju dalje nastavili jos dva ciklusa od 4 dana skupa sa vodenim danom. Sad sam na odrzavanju. Pazim na sve.Mogu rec da sam se jako gušto na pohano sa pireom,al kad mi je servirano,pa i nije mi bas nesto bilo.Ni pivo nije kao prije,a ni radja. Jedino sto se JA osjecam bolje,da, nisam reko,pre dijete sam imao 134,5 kg tako da mojih 25 kg manje i nije nesto. Prije dijete nisam mogao odrezat noge na nogama,smanjio mi se trbuh,al povecale sise,hehehehe. Imam 54 god i to mi je prva dijeta u zivotu. Zadovoljan sam. I oopsesivan,hahahaha

Unknown kaže...

Sutra pocinjem sa dijetom,imam 80kg, a cilj mi je 10-12kg izgubiti. Javljam rezultate . Voljela bi da izdrzim,ima li jos neko da idemo u isto vrijeme.

Ivana1234 kaže...

Evo ja sam danas krenula ,pa nek nam je Bog u pomoci,imam 81kg zeljela bi izgubit 10-15kg

Elvisa Vidmar kaže...

Bas citam sve kom.i svi su bili na toj dijeti i poslije su se udebljali jos vise i opet skidaju kg. I kako ta dijeta onda moze biti dobra. Yo yo efekt nije dobar. Ja sam na detoxu organizma sa prirodnim proizvodima koji vitaminski hrane organizam i ciste tijelo od toksina .Bit svake dijete je dobro ocistiti tijelo i nahraniti stanice i ja izgubim 4 do 5 kg.i smanji mi se zeludac i mogu malo pojesti i samo treba pomanje jesti i vise povrca. Ako koga zanima detox. Ja mu mogu dat preporuku. Traje 9 dana ima knjizicu kojs vas vodi i kosta 880kn. Ali kilograme koje izgubite nece se vratiti to je prava bit.

Dinaina kaže...

Mene zanima detox, moze li vise info?

Unknown kaže...

Ja cesto krenem na dijetu i odustanem visoka sam 170 cm i imam 70 kg...bas mi je tesko stati ne toliko slatkisima koliko nekakvim medju obrocima...ali evo krecem 100 posto tacno..

Photographer kaže...

Bio sam na UN dijeti prije 13 godina. Tad sam imao 25 godina. Skinuo sam 21kg (111-90). Nakon dijete nisam nastavljao s voćem za doručak niti imao vjeru u promjenu metabolizma. Vratio sam se neurednom životu, kafanama, jelu u kasne sate, obilju alkohola i najvećeg poruka- šećera. Kilogrami su se, naravno, vratili, ali ne baš tako brzo obzirom na životni stil, očekivao sam i brže. Nakon 3 godine bio sam opet na 110. S godinama sam dogurao do 126kg i već dva dana sam na ovoj dijeti po drugi put. Ovaj put ću pametnije nakon dijete, tijelo nije više mlado i teže nosim ovaj višak. Nadam se da ću nakon kilograma promijeniti i životni stil.

Divna kaže...

Pozdrav svima! Motiviraju me vaša iskustva i brojke kao i fotke prije i poslije koje nalazim na drugim stranicama. Prvi put sam na dijeti i nemam neki cilj, samo si želim srediti ovog monstruma u glavi i pokazati mu zube. Trenutno sam 170/75,u zadnje 4 godine dobila sam 11 kg. Stradala kralježnice, stradao, budžet. Znam da mogu kad se, zainatim i zato šibam naprijed. Treći dan sam na -2. Sutra voćni, tako mi Bog pomogao 😊

Photographer kaže...

Evo samo da javim, nakon mjesec dana dijete sa 126 sam pao na 111. Možda čak i previše za tako kratko vrijeme. Ne varam, jedino što sam jeo salata puno puta za "kasnu večeru". I kad je voćni dan jedem cijeli dan i stalno to voće. Vidjet ćemo dalje...

Aleafar kaže...

Pozdrav svima ! Oduševilo me ovo “ srediti monstruma u sebi “ jer imam isti cilj ! Već mi je dosta svih tih uzaludnih borbi i odricanja hrane , a volim i jesti i kuhati . Danas sam sasvim slucajno krenula sa UN i sad ćemo vidjeti . Ručak mi je bio divan . Salata i kajgana od tri jaja na poriluku i paprici plus feta beskvasnog kruha . Vege sam pa ću se najesti jaja za tri života . Imam 35 godina , 92 kg i 167 cm . Stalno se skrivam odjećom i nitko ne bi rekao da imam toliko kila ali već mi ih je dosta . Stalni se grizem i zderem .... nadam se uspjehu i svima vam želim od srca isto 💕

Aleafar kaže...

Sretnoooo!!!!

Photographer kaže...

Trenutno sam na 107kg, malo je brzina gubljenja kilograma opala, što je bilo i očekivano. Obzirom da sam tek na 48. danu mislim da je još dobro. Idemo dalje do 99.

Unknown kaže...

Ja krećem, imam i previše za skinuti pa sam sigurna da ne mogu to u tih 90 dana, tako da je cilj do kraja sa nadom u što bolji rezultat.
Ako još ima netko da prati ovu stranicu, može samo savjet sa kavom.... Obožavam kavu i pijem ju često, gorku volim pa to nije problem, problem je što volim malo mlijeka u kavi, te sad ne znam da li si smijem ostaviti taj mali luksuz?

Unknown kaže...

Ja od nove god isto, prije nekih 14 god bila smršavila 13 kg al nisam bila 3 mjeseca, i dosta sam kiksala

Unknown kaže...

I

Unknown kaže...

Ja krecem od danas u cilju mi je skinuti 30kg nadam se da cu uspjeti.
Prije nisam imala problema sa kg.ali nakon sto sam prestala pusiti u tih 5god sam dobila tih 30kg.
Vagat cu se svakih 2tjedna pa javljam rezultate.
Nadam se da ce nam uspjeti, ipak je lakse kad nas ima da mozemo zajedno komentirati i biti jedni drugima motivacija

Unknown kaže...

Od danas krećem ,čitam vaše savjete i puno mi pomažu 10 kg mora dole sretno svima pozdrav

Marra kaže...

Danas mi je prvi vocni dan; suhe smokve, borovnice, bademi, turska kava bez secera sa mlijekom. Jos nisam gladna...

Unknown kaže...

Meni je sutra voćni dan , sretno svima

Unknown kaže...

Ljudi gdje ste , danas mi je voćni dan malo badema , kava čaj dobro je

Unknown kaže...

Pozdrav, kako vam ide da li kile idu dole

Ivana kaže...

Sutra mi je skroooobni dan wooohooo kumpiri i ostalo povrce😮😮😂😂 10 dan mi je i jos se nisan vagala, pocela me vstat kriza navecer, al onda odma pobignem lec 😂😂 zivili svi i sretnoooo svima!😊😊😊😊

Anonimno kaže...

Ja sam od 11.01. Počela sa un. Za sad -7😊

Unknown kaže...

Ja krećem od sutra (165/75) cilj mi je skinuti 15 kg. Ni jedna dijeta mi ne traje dulje od 2-3 dana zbog nedostatka energije i gladi. Nadam se da ću uspjeti s un dijetom.

Unknown kaže...

Ja krećem od sutra (165/75) cilj mi je skinuti 15 kg. Svaka dijeta mi traje 2-3 dana pa zbog nedostatka energije odustanem (energija mi je bitna pokraj dvoje djece). Nadam se da ću uspjeti s un dijetom i da ću se riješiti osjećaja tromosti i bez voljnosti. 🙄

Unknown kaže...

Pozdrav, svima koji su na dijeti ja sam isto idu kile , samo upornost

Unknown kaže...

Ozbiljno razmišljam krenuti sa ovom dijetom.. čitajući komentare dobila sam poticaj.. sretno svima..

Unknown kaže...

Pozdrav ekipa! Drago mi je da sam naišla na ovaj članak i komentare koji me potiču da ustraje do kraja. Danas mi je 9.dan dijete, ide dobro. Sutra se važem. Iako po sebi osjetim da sam opala. Zanimljivo i nisam umorna🙂
No, imam jedan problem, a to je da jednostavno rijetko jedem isto što i za ručak. Pogotovo ako je meso u pitanju. Ne mogu, i ne mogu. Pojedem recimo 1 jaje peceno. Hoće me to koštati rezultata?

Unknown kaže...

I kako ide do sada?

Unknown kaže...

Zaboravila napomenuti da sam visoka 160 i teška (do sada nikad toliko) 83 kg. Moram skinuti najmanje 15 kg. Inače, stvarno ima zgodnih receptica i stvarno nisam gladna.

Unknown kaže...

Danas sam 10 dan na dijeti 2 kg dole cilj mi je 15 kg

Unknown kaže...

Ja jedem što za ručak to i za večeru , mislim da ne treba miješati pozdrav

Unknown kaže...

Hvala puno na odgovoru🙂😘 Evo vagala se dana, - 3 kg. E sad cu jesti što za ručak to i za večeru.

Unknown kaže...

Pozdrav kako vam ide i ja imam 83 kile moramo biti uporni

Unknown kaže...

Moja mama je za mjesec 8 kila smrsala i nastavlja dalje super dijeta

Unknown kaže...

Super čestitam

Unknown kaže...

Pozdrav , kako vam idu kile

Unknown kaže...

Mene zanima.

Unknown kaže...

Hej ekipa..jel ima koga.. ja sam danas krenula--82 kg/ 168 cm..
javite se

Unknown kaže...

Ja od ponedjeljka krećem

Unknown kaže...

Krenula 19.4., privikavam se..jer sam jela velike količine slatkog i kruha.. vjerojatno i brljam, ali ne odustajem.. jednostavno ne mogu sve pohvatati..a poslije voćnog dana sam bila gladna ..

Unknown kaže...

Pozdrav..ja imam 82..5 dana sam na ovome..guram nekako..još hvatam korake..kako je kod tebe

Unknown kaže...

Pozdrav im kako vam ide

Unknown kaže...

Danas 8. dan (172/72), cilj je skinuti od 8-12kg 😬😬 pridrzavam se strogo i ne planiram se vagati još dugo hahah Vasi komentari me motiviraju, hvala!

Unknown kaže...

Pozdrav..ne ide mi baš najbolje..bila na nekim seminarima pa jela svašta..od danas opet počela..iako, nije baš lako.meni bar.. vjerojatno je problem što sam cijeli dan nešto gricka, a sad nema toga..sretno nam svima 🙂

Unknown kaže...

Pozdrav žene , evo ja od danas opet krećem , javite se da nam bude lakše imam 80 kila ajme

Unknown kaže...

21. dan i vrlo je primjetno na odjeći da sam izgubila kile; nisam se vagala, to ću tek poslije viđenog dana

Unknown kaže...

Vodenog**

Unknown kaže...

Super

Unknown kaže...

Danas(10.10.2021) mi je prvi dan. Na ovoj dijeti sam bio pre 20 godina i smršao 22kg ali se poslije nisam pridržavao voća za doručak. Volim meso, kobasice, masno pečenje pa i koje pivo ( ponekad). Sada 170/91. Kile sam brzo nagurao kada sam prestao pušiti.Plan mi je doći na 72kg do nove godine. Želim svima uspjeh i srećno sa dijetom! Soki

Unknown kaže...

Pozdrav, danas mi je peti dan. Imam 102 kg, visoka sam 178. Cilj mi je 72 kg. Posljednjih nekoliko mjeseci su mi se nagomilavali kilogrami, što zbog loše ishrane, što zbog autoimune hipotireoze. Za sada mi je ok, sasvim lagano. Sretno svima. Javim rezultate.

Nik kaže...

Doslovno nigdi ne pise nitko da su imali jo jo efekt, u sta vi gledate? S ovakvim komentarima samo demotivirate druge.

Unknown kaže...

Nik, slažem se...Ako ne možeš biti podrška, odštrumpfaj😂😂😂
Meni je 14 dan i -5 kg , još toliko i fešta 🎉🎉

Unknown kaže...

zelim da pitam oko un dijete, radim 3ca smena od 22 00 do 07 00 ujutro, koje je vreme najbolje da jedem veceru.. zato sto ja jedem dorucak u 15 00, hvala pozz

Zeki kaže...

Ja pocinjem od sutra��
Pa sretno mi!��

Marija kaže...

Pozdrav svima :) Oduševljena sam komentarima i odlucila sam pokušati s UN dijetom. Prije 3 godine prestala sam pušiti i evo me sada 20 kilograma teža. Svašta sam pokušavala, ali bezuspješno. Borba je to. Osjecam se ružno i nesretna sam. Nadam se da cu uspjeti skinuti barem 10 kilograma. Startam u ponedjeljak 💪